Перевал ім. Довбуша Ю.
В пятницью нарешті вибрався на розвідку про0457зду Колочава - Комсомольськ.Вибрались піздно годині в 5. По дорозі дивились за учасників Кордону, але марно. Нікого не було.
При0457хали на Торунський перевал - тиша, нікого нема. Кричимо в рацію - "тут є хто жививй". Відповідае ... Джоб. Каже "ми тут - 300 метрів". Ну типу табір біля дороги. Ломанулись не включаючи передок - через 150 метрів знаходимо гарну багнюку з коліями.
Передок прийшлось включити. Вповзли на стоянку в лісі. Побалакали з
півгодинии - вирушили далі. По дорозі зустріли прибалтів -
велетенських, на велетенських джипах. (Може вони і не такі але в
темряві виглядали жахливо
Заночували біля Синевіру, наступного дня ліниво поповзли до Колочави. Через Сіневір - ше там пофоткались.
В районі 3 години нарешті доповзли до Колочави. Треба б хаби вкрутити, але в селі ставати не хочу, вилізуть ж лемки почнуть розпитувати куди та пощо, розповідати що не про0457демо. Ну доповз до околиці знайшов якийсь майданчик, стаю, вкручую хаби, завантажую трек отриманий у Сашка і вперед.
Піднімаємось гарним підйомчиком, повземо собі потихеньку і тут на зустріч іде вуйко і маше руками. Зупиняємось. Він починае нам казати ЩО МИ ТАМ НЕ ПРО0407ДЕМО. От дідько. Я ж спеціально не хотів ставати щоб ніхто того не сказав.
Тепер ж нікуди не дінешься прийдеться пройти.
Дякуємо за попередження, обіцяємо що ми тільки подивимось, що якщо буде важко обов"язково повернемо назад і рушаємо.
Повземо далі і вдруг бачимо що трек кудись зник. Думаю Озік при завантаженні половину схавав. Ну біс з ним - будемо пробувати.
Згадую що по дорозі про0457хати не можливо, треба шукати об0457зд. Сто0457мо на полониниі - думаємо куди б податись. На зустріч ідуть лісоруби. Розпитуємо одного як на Комсомольськ пройти. Він показує на спуск в долину - каже - "туди і по річці". Потім питає - "а вас багато?" кажемо - одна машина. Подумав ще пару хвилин, подивився на наш трактор - додає "ви там про0457дете". Продвинутий напевно і джиперів вже зустрічав.
Ну ми вирушили, але обережно. Добе що з собою болтушки взяли.
Юля з Вітею вийшли вперед на півкілометра перевірили спуск, пояснили що де і як.
Я сповз потихеньку, повернув на дорогу вздовж річки, трохи подумав плюхнувся двома колесами в колію і в такому вигляді сповз до річки.
Добре що в УАЗа колія вужча ніж в лісовоза можна по колі0457 повзти одним боком.
Далі було простіше - дорога по річці
По дорозі правда трохи зігнув коротку рульову тягу - ізза власно0457 ліні.
Лінь було камінчик викинути, вирішив по ньму мостом проповзти.
По потім ще прийшлось зупинитись і пропустити пішоходів
, я ж чемний водій
В кінці ше був гарний місточок. Був вибір або в брід, або через місточок з двох велетенських труб наверх яких накидані дошки.
В брід нашу розвідку ледве не зимло, то я ломнувся через міст.
За містком стояв шлакбаум, ми до нього під0457хали, охоронець посміаючись відкрив
(от дивно від кого вони його поставили - від джиперів, щоб на Осмольду не про0457хали ?)
В Комсомольську кілометри три-чотире лапали на собі здивовані погляди горців
Назад повернулись без пригод по дорозі.
По підсумках - перевал пройдено за 2 години.
Назад повертатись приблизно 3-4 години по пильних дорогах.
Захист рульових тяг - річ потрібна.
Упс в якості інвертора використовувати можна, але треба дещо доробити як місце встановлення так і схему підключення.
Озік затирає треки по мірі запису нових - от тому мій трек і зник.